Sprawdź też:

Anteeo WMS 365 w technologii Cloud Computing

WMS w chmurze to idealne rozwiązanie dla firm logistycznych, które cenią sobie niezawodne technologie, szybkość reakcji i nieograniczony dostęp do zasobów swojego przedsiębiorstwa.

Anteeo WMS 365 to platforma logistyczna oparta na technologii Microsoft Azure, która pozwala na przechowywanie i dostęp do informacji w tzw. chmurze, czyli za pośrednictwem Internetu.

Twoje centrum danych może stać się w pełni funkcjonalną infrastrukturą z optymalnie zarządzanymi procesami z każdego miejsca i o każdej porze bez konieczności posiadania skomplikowanej infrastruktury IT.
Dostępność Anteeo WMS 365 wynosi 24h/365 dni. Aplikacje dostępne w chmurze 24/7.

Usługa oferuje aktualne oprogramowanie w jego najwyższym wariancie w jednej cenie (zgodnie z regulaminem świadczenia usługi), z możliwością elastycznego zarządzania ilością posiadanych licencji oraz dostępem do pomocy działu Help Desk. Rozliczenie następuje zgodnie z modelem usługi abonamentowej (SaaS czyli Software as Service).

Anteeo 365 w MS Azure  pozwala zredukować koszty infrastruktury i obsługi sieci IT.

Wspomaga skuteczną kontrolę miesięcznych kosztów działania firmy, a proste zarządzanie posiadanymi licencjami i elastyczny abonament pozwala na łatwe kontrolowanie wydatków.

Anteeo WMS 365  to specjalna wersja systemu Anteeo WMS oparta na MS Azure, które umożliwia m.in.

Instalację  Modułów Anteeo WMS :

  • Modułu Internetowy Pulpit kontrahenta
  • Panel dystrybutora
  • Panel magazyniera
  • Panel Kurierski
  • Wtyczka API
  • Komunikator

Anteeo WMS 365 wspiera obsługę kopii bezpieczeństwa spoza siedziby firmy, spełniając przy tym międzynarodowe i unijne standardy bezpieczeństwa danych.

Gwarantuje wsparcie serwisowe na wyższym poziomie w przypadku błędów krytycznych.

Daje możliwość przejścia na model subskrypcyjny  (bezpłatne aktualizacje ⇒  upgrade, updaty)

Zalety rozwiązania Anteeo WMS 365

  • Korzystasz z zasobów swojej firmy w każdym miejscu o każdej porze.
  • Twój serwer nie będzie przeciążony, nawet w okresie wzmożonej pracy.
  • Korzystając z systemu WAPRO ERP w chmurze (cloud) w cenie abonamentu otrzymujesz stałe wsparcie działu Help Desk Asseco WAPRO.
  • Utrzymując dane w jednym miejscu efektywniej nimi zarządzasz.
  • Masz zapewnioną zgodność z aktualnymi przepisami. Wszystkie programy dostępne w usłudze WAPRO Online są na bieżąco dostosowywane do zmieniających się przepisów prawa.
  • Nie musisz martwić się o swoje dane. Wykonamy kopie bezpieczeństwa za Ciebie.
  • Elastyczna technologia jest całkowicie dostosowana do Twoich potrzeb co sprawia, że rozszerza się wraz z rozwojem Twojej firmy.
  • Płacisz tylko za używane usługi w chmurze, dzięki temu minimalizujesz koszty związane z obsługą sieci IT. Rozliczenie następuje w modelu usługi abonamentowej (SaaS czyli Software as Service).
  • Zwiększasz swoją ofertę dla klientów bez inwestowania w budowę fizycznej infrastruktury.

Nie musisz kupować dodatkowych licencji np. na Microsoft SQL Server lub oprogramowanie dostępu zdalnego, żeby korzystać z programów dostępnych online. Twoje urządzenie musi spełniać minimalne wymagania, aby można było otworzyć na nim ten produkt. Jest nim System operacyjny Windows 8.1 Architektura x86, x64, ARM, ARM64

NEWSLETTER

POMOC ZDALNA

Uzyskaj szybko rozwiązanie Twojego problemu informatycznego dzięki zdalnemu wsparciu.

Wystarczy dostęp do internetu.

KONTAKT

Software Solutions
ul. Chocimska 31 lok. 2
00-791 Warszawa

tel.: +48 22 880 95 95

e-mail: softsol@softsol.com.pl