CRM I SERWIS
Comarch ERP Optima CRM to moduł, dzięki któremu można planować kanały kontaktu z klientem, ewidencjonować przeprowadzone spotkania, rozmowy telefoniczne oraz przydzie-lać zadania pracownikom, a także przeprowadzić proces windykacji.
Zapoznaj się z funkcjonalnościami modułu CRM i SERWIS
Funkcjonalność modułu Comarch ERP Optima CRM obejmuje:
- rejestrację kontaktów z klientami, harmonogramowanie zadań i rejestrację wykonanych czynności, automatyczne generowanie przypomnień do zadań,
- automatyczne generowanie faktur cyklicznych zobacz film
- obsługę firmowej skrzynki pocztowej zobacz film
- ankiety zobacz film
- przygotowanie oraz obsługę ofert handlowych zobacz film
Dodatkowo moduł Comarch ERP Optima CRM Plus zawiera mechanizm automatycznej windykacji należności oraz możliwość tworzenia ankiet. Zobacz film
Comarch ERP Optima
Obieg Dokumentów
Moduł Comarch ERP Optima Obieg Dokumentów pozwala na gromadzenie i łatwe katalogowanie każdego rodzaju dokumentów firmowych oraz ich swobodne wyszukiwanie. Dodatkowo za pomocą tego modułu można zdefiniować i dostosować do własnych potrzeb proces obiegu dokumentów.
Comarch ERP Optima
Serwis
Moduł Comarch ERP Optima Serwis dedykowany jest dla firm świadczących usługi, a także serwisujących sprzedawane towary. Moduł Comarch ERP Optima Serwis może współpracować z modułem Comarch ERP Optima Faktury oraz z modułem magazynowym Comarch ERP Optima Handel / Handel Plus.