Mobile Sales Force
To nowoczesna i niezawodna aplikacja dla przedstawicieli handlowych. Wspiera handlowca w codziennej pracy oraz przyśpiesza i automatyzuje procesy.
Comarch SFA Mobile Sales Force pozwala osiągać coraz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki bieżącemu dostępowi do danych o klientach (360° view), historii współpracy, dedykowanych ofertach, zamówieniach oraz należnościach.
Kluczowe funkcjonalności
KARTA KLIENTA
Możliwość podglądu i aktualizacji danych klientów oraz dostęp do historii współpracy z klientem.
KARTA PRODUKTU
Dostęp do najważniejszych informacji o produkcie, danych logistycznych, cenników oraz zdjęć produktu.
REJESTRACJA WIZYT / KONTAKTU Z KLIENTEM
Rejestrowanie kontaktu z klientem, czyli wizyty, które mogą być różnicowane pod względem elementów, ich obowiązkowości czy ustalonych parametrów.
KALENDARZ I ZARZĄDZENIE TRASÓWKĄ
Moduł aplikacji pozwalający na zarządzanie czasem pracy przedstawicieli handlowych. PH może samodzielnie planować sobie pracę, korzystając przy tym ze wsparcia aplikacji.
ANKIETY I ZADANIA
Funkcjonalność udostępnia użytkownikowi możliwość wypełniania zdefiniowanych wcześniej ankiet i zadań. Ankiety i zadania służą m.in. do przeprowadzania merchandisingu, badania konkurencji czy cen na półce.
MATERIAŁY POS
Zarządzanie materiałami POS pozwala pracownikowi na rejestrację wydania, obecności, instalacji i deinstalacji materiałów POS i środków trwałych zdefiniowanych w systemie.
NIEOBECNOŚCI
Funkcjonalność umożliwia rejestrację obecności krótko i długoterminowych. Po rejestracji nieobecność taka trafia do przełożonego do akceptacji.
COACHING
Możliwość rejestracji dnia pracy kierownika z zespołem sprzedażowym. Moduł pozwala na ocenę pracy przedstawiciela, monitoring postępów oraz realizacji celów.
POWIADOMIENIA
Możliwość powiadamiania użytkownika o ważnych zdarzeniach za pomocą paska powiadomień, np. o nowych wiadomościach, niezamkniętych dniach pracy.
LEJEK SPRZEDAŻY
Moduł pozwalający zarządzać wieloetapowymi procesami biznesowymi, jak np. pozyskanie nowego klienta czy prace serwisowe.
NALEŻNOŚCI
Funkcjonalność umożliwia przeglądanie zaległych faktur klientów w momencie wykonywania wizyty lub bezpośrednio na karcie klienta.
RAPORTY
Aplikacja zawiera szereg predefiniowanych raportów dostępnych dla przedstawiciela handlowego.
TARGETY
Aplikacja umożliwia przypisywanie przedstawicielom zarówno targetów sprzedażowych, jak i jakościowych.
PROMOCJE
Aplikacja powiadamia w czasie wizyty u klienta o obowiązujących promocjach. Przedstawiciele mogą rejestrować promocyjne zamówienia i wydawane w związku z nimi benefity
MERCHANDISING
Funkcjonalność pozwala przedstawicielom egzekwować podczas wizyty w punkcie sprzedaży wymogi i standardy w zakresie dystrybucji i ekspozycji produktów