Comarch Mobile mPOS
Aplikacja dla sprzedawców w sklepach stacjonarnych
Comarch Mobile mPOS to aplikacja dla sprzedawców i asystentów sprzedaży w sklepach stacjonarnych jak również sklepach typu pop-up store, czyli wyspach, kornerach lub zwykłych sklepach w galeriach handlowych, które mogę mieć charakter tymczasowy.
Korzyści z wdrożenia to przede wszystkim:
- dostęp do pełnej informacji o towarach łącznie z ich specyfikacją techniczną,
- dostęp do stanów magazynowych,
- obsługa zestawów promocyjnych,
- przeprowadzenie transakcji sprzedaży, poprzez wystawienie paragonów lub faktur z fiskalizacją lub drukowaniem dokumentów,
- obsługa dowolnej formy płatności w tym zapłata kartą na mobilnych terminalach płatniczych,
- dostęp do pełnej historii transakcji i płatności stałych Klientów,
- przyjmowanie zamówień na towary, których nie ma w sklepie, wraz z przyjęciem zapłaty lub zaliczki za nie,
- przyjmowanie reklamacji oraz dostęp do stanu ich realizacji,
Mobilne stanowisko sprzedaży
Comarch Mobile mPOS pozwala asystentom sprzedaży na możliwość wyjścia do Klienta, doradzeniu mu, prezentacji nowości oraz wystawienia dokumentu sprzedaży z dowolnego miejsca w sklepie.
Dodatkową zaletę stanowi fakt, iż smartfon bądź tablet może być połączony przez bluetooth z terminalem kart płatniczych, drukarką fiskalną oraz z zewnętrznym czytnikiem kodów kreskowych co sprawia, że całe stanowisko sprzedaży zmieści się w kieszeni i na koniec dnia może być zabrane w bezpieczne miejsce.