Comarch Mobile Serwis
Comarch Mobile Serwis to aplikacja dla pracowników działów serwisowych, którzy realizują przeglądy, montaż oraz naprawy własnych urządzeń jak również urządzeń sprzedanych Klientom.
Funkcjonalności usprawniające pracę serwisantów to głównie:
- dostęp do pełnej informacji na temat wszystkich parametrów urządzeń, historii napraw i przeglądów gwarancyjnych,
- realizację czynności serwisowych zaplanowanych przez kierownika w Comarch Mobile Zarządzanie lub Comarch ERP XL,
- planowanie czynności serwisowych dla siebie lub innych serwisantów,
- wystawienie paragonu lub faktury za wykonaną usługę i zużyte materiały z wykorzystaniem Comarch Mobile Sprzedaż,
- wysyłanie plików PDF z wydrukami dokumentów, np. protokołów serwisowych,
- analizowanie przeprowadzonych działań z wykorzystaniem raportów oraz możliwość ich kontekstowego uruchomienia,
- rejestrowanie tras przejazdów oraz wykorzystania komunikatora do kontaktu z innymi serwisantami.
Monitorowanie
Serwisanci przebywających w terenie, dzięki aplikacji mobilnej mają możliwość:
- rejestrowania pokonywanych tras do klientów,
- określania automatycznie oraz ręcznie wykonanych działań oraz statusów pracy,
- komunikowania się między sobą za pomocą aplikacji zainstalowanej na smartfonie lub tablecie,
- przeglądania zarejestrowanych tras w aplikacji dostępnej na dowolnym urządzeniu przez przeglądarkę internetową.
Planowanie wizyty serwisowej
Aplikacja umożliwia skuteczne planowanie i realizowanie wizyt serwisowych w oparciu o wzorce wizyt, jakie zostały zdefiniowane w systemie Comarch ERP XL. Wizyta może składać się z dowolnie nazwanych oraz wybranych elementów, a przez to jeszcze lepiej być dostosowana do potrzeb związanych z realizacją przeglądu lub naprawy u Klienta.