Comarch Mobile Sprzedaż
Aplikacja dla handlowców i serwisantów
Intuicyjny interfejs aplikacji ułatwia szybkie wystawianie dokumentów oraz:
- szybki dostęp do szczegółowych informacji o produktach,
- dopełnianie zamawianego towaru do pełnych jednostek zbiorczych,
- weryfikację warunków koncesji określonych na towarach,
- automatyczne naliczanie zdefiniowanych w centrali warunków handlowych,
- obsługa programów lojalnościowych oraz promocji pakietowych,
- sprzedaż kompletów,
- możliwość ręcznego nadania upustu przez przedstawiciela podczas negocjacji z klientem,
- rejestrację reklamacji,
- określanie budżetu, maksymalnych limitów do wykorzystania przez przedstawiciela podczas nadawania upustów.
Vanselling
Przedstawiciel handlowy może także dokonywać sprzedaży bezpośredniej wraz z wydaniem towarów u klienta lub wykonaniem usługi. Aplikacja mobilna umożliwia:
- wystawienie faktur, paragonów lub wydań zewnętrznych,
- fiskalizację dokumentów,
- automatyczną zapłatę gotówką lub kartą płatniczą,
- integrację z mobilnymi terminalami płatniczymi,
- dostęp do pełnej historii transakcji oraz płatności Klienta,
- obsługę sprzedaży towarów kaucjonowanych, zwrot oraz rozliczanie kaucji,
- obsługę odwrotnego obciążenia,
Działania CRM
Ergonomiczny terminarz aplikacji oferuje pracownikowi mobilnemu:
- planowanie oraz realizację wizyt handlowych u klienta oraz zadań dodatkowych,
- rejestrowanie spotkań i kontaktów telefonicznych,
- rozliczanie należności,
- przeprowadzenie ankiety,
- weryfikację ekspozycji towarów poprzez wykonania zdjęcia(merchandising),
- ewidencję udziału towarów własnych w całym regale (tzw. facing),
- sporządzenie notatki ze spotkania.
- weryfikację skuteczności wizyt na podstawie dostępnych raportów.
Preselling
Comarch Mobile Sprzedaż zapewnia profesjonalną obsługę zamówień poprzez:
- przyjmowanie zamówień, ofertoraz zapytań ofertowych sprzedażyu klienta,
- wybór konkretnej cechy,
- wybór sposobu dostawy,
- obsługa kalendarza dostaw zamówień do klienta,
- rejestracja transakcji zagranicznych,
- sprawdzanie aktualnego (online) stanu towaru na innym magazynie firmy,
- edycja niepotwierdzonych zamówień złożonych w innych kanałach sprzedaży,
- wystawnie faktur zaliczkowych,
- wydanie materiałów promocyjnych(marketingowych) klientowi.
Pozyskanie i utrzymanie klienta
W aplikacji mobilnej na smartfonie lub tablecie przedstawiciel handlowy ma dostęp do niezbędnych danych dotyczących swoich kontrahentów, między innymi do:
- szczegółowych informacji o klientach,
- nierozliczonych oraz przeterminowanych płatności powiązanych z kontrahentem,
- ergonomicznej książki telefonicznej,
- wizyt na podstawie dostępnych raportów,
- historycznych transakcji,
- definiowanych warunków handlowych.
Monitorowanie
Pracownicy przebywających w terenie, dzięki aplikacji mobilnej mają możliwość:
- rejestrowania pokonywanych tras do klientów,
- określania automatycznie oraz ręcznie wykonanych działań(np. dodanie dokumentu, rozliczenie płatności) oraz statusów pracy (tj. załadunek, korki),
- komunikowania się między sobą za pomocą aplikacji zainstalowanej na smartfonie lub tablecie,
- przeglądania zarejestrowanych tras.