Comarch Mobile Zakupy
To aplikacja dla przedstawicieli handlowych, zakupowców oraz innych pracowników mobilnych, których głównym zadaniem jest negocjowanie najlepszych warunków handlowych u Twoich dostawców oraz rejestrowanie ofert i zamówień zakupu.
Co wyróżnia aplikację Comarch Mobile Zakupy:
- bezpieczeństwo danych aplikacji poprzez szyfrowanie bazy mobilnej,
- ergonomia interfejsu dostosowanego do codziennej pracy przedstawicieli handlowych,
- elastyczność dostosowania funkcji i danych udostępnianych pracownikom mobilnym w zależności do potrzeb danej branży.
Usprawnienia podczas wystawiania ofert i zamówień zakupu
Intuicyjny interfejs aplikacji ułatwia szybkie wystawianie dokumentów oraz:
- wykorzystanie skanera kodów kreskowych lub mobilnej klawiatury w celu dodania towarów do koszyka,
- dopełnianie zamawianego towaru do pełnych jednostek zbiorczych(kartonów, palet, skrzynek),
- automatyczne naliczanie zdefiniowanych w centrali warunków handlowych m.in. promocji,
- drukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach,
- wysyłanie wiadomością e-mail wydruków PDF dokumentów (kopii zamówień),
- analizowanie danych z wykorzystaniem raportów,
- wykorzystanie różnych typów elementów wizyt, co umożliwia zdefiniowanie dowolnego wymaganego sposobu postępowania podczas wizyty np. na targach branżowych, czy wizycie u dostawcy,
- rejestrowanie tras przejazdów oraz wykorzystania komunikatora do kontaktu z przełożonym oraz współpracownikami.
Planowanie wizyty zakupowej
Aplikacja umożliwia skuteczne planowanie i realizowanie wizyt zakupowych w oparciu o wzorce wizyt, jakie zostały zdefiniowane w systemie. Wizyta może składać się z dowolnie nazwanych oraz wybranych elementów, a przez to jeszcze lepiej być dostosowana do Twoich potrzeb
Działania CRM
Ergonomiczny terminarz aplikacji oferuje pracownikowi mobilnemu:
- planowanie oraz realizację wizyt handlowych,
- wykorzystanie zdefiniowanych wzorców z systemu ERP czyli schematów prowadzenia wizyt u kontrahenta, składających się z różnych elementów, w celu zwiększenia skuteczności kontaktów oraz dopasowania wizyt do różnych branż,
- planowanie wizyt z dostawcą na podstawie zdefiniowanej w systemie częstotliwości kontaktów,
- realizacja działań zaplanowanych oraz zleconych przez kierownika w aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie,
- prezentację materiałów, katalogów produktów załączonych do wizyty,
- weryfikację skuteczności wizyt na podstawie dostępnych raportów.
Pozyskanie i utrzymanie klienta
W aplikacji mobilnej na smartfonie lub tablecie przedstawiciel handlowy ma dostęp do niezbędnych danych dotyczących swoich kontrahentów, między innymi do:
- szczegółowych informacji o klientach,
- nierozliczonych oraz przeterminowanych płatności powiązanych z kontrahentem,
- ergonomicznej książki telefonicznej,
- wizyt na podstawie dostępnych raportów,
- historycznych transakcji,
- definiowanych warunków handlowych.
Monitorowanie
Pracownicy przebywający w terenie, dzięki aplikacji mobilnej mają możliwość:
- rejestrowania pokonywanych tras do dostawców,
- określania automatycznie oraz ręcznie wykonanych działań oraz statusów pracy,
- komunikowania się między sobą za pomocą aplikacji zainstalowanej na smartfonie lub tablecie.